نفس های مامان و بابا

نفس های مامان و بابا

تقدیم به محمد علی عزیز و فاطمه گل . دوقلوهای دوست داشتنی
نفس های مامان و بابا

نفس های مامان و بابا

تقدیم به محمد علی عزیز و فاطمه گل . دوقلوهای دوست داشتنی

اولین قدم ها

امروز 25دی ماه علی گلمون4 قدم تونست  راه بره بدون کمک من وبابایی..

طنزهای جدید فیس بوک



دیگه هرچی روی میز بزاریم علی و فاطمه با روی نوک پا وایسادن میتونند دستشونو بهش برسونند

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام خانومی خوبی گلات چطورن
خدمتت عرض کنم باربد از همون اول خواب خوب و مرتبی داشت تارا ولی کمتر که به مرور خوب شد ولی خوب خوردن شیر توی خواب رو داشتن توی این سنی که هستن طبیعیه بعد یکسالگی یواش یواش باید شیر شبو قطع کنی به خاطر دندناشون البته کار سختیه چون بچه ها به شیر توی خواب خیلی وابسته هستن
اگه بچه مشکل خاصی نداشته باشه مغعمولا شبا خوب می خوابه

سلام عزیزم من به توصیه دکتر تا یکسالگی فقط بهشون شیر خشک دادم وبعد از اون بجاش شیر پاستوریزه یا شیر تازه استفاده کردم ..... شیشه رو هم تا 33 ماهگی بیشتر نخوردن( یعنی ترکشون دادم این بار به اختیار خودم ) الان هم یا توی لیوان می خورن یا شیر نی دار

سلام عزیزم خوبی مبارک باشه قدم برداشتنای گل پسر ایشالا که همیشه به راه خیر قدم برداره
خدمتت بگم تارا تا 11 ماهگی شیر منو خورد بدلیل اینکه دندونای بالاییش اومدن و منو گاز می گرفت سینه ام زخم شد و یه هفته نتونستم شیر بهشون بدم بعد از اون تارا خودش شیر نخورد باربد اما تا 21 ماهگی خورده باز هم خودش دیگه نخوردیعنی من هیبچ کدومشون رو با میل خودم از شیر نگرفتم
شیر خشک هم به تجویز پزشک از همون یه ماهگی خوردند چون شیر من کم بود برای هر دوشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.